Ludvigs hjørne hovedside

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Ludvigs hjørne hovedside

Indlægaf fanostud » søn feb 08, 2009 11:30

Jeg har lige været inde på ludvigs hjørne og fandt dette http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-css.php, og øverst oppe er der den samme fejl som jeg har, hvorfor ved jeg ikke, men det er skide irriterende, så hvordan løser man lige det problem.. :?
Brugeravatar
fanostud
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre jan 23, 2009 14:52

Re: Ludvigs hjørne hovedside

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 08, 2009 12:46

I mit tilfælde er det en dum fejl, fordi lige netop den side er opbygget anderledes end alle de andre sider. Fejlen er hermed rettet.

Hvis du har en lignende fejl, så er det fordi, du i din kode beder om at få inkluderet en fil, som så ikke kan findes.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Ludvigs hjørne hovedside

Indlægaf fanostud_1 » søn feb 08, 2009 13:23

Tak for dit svar Kim, men i mit tilfælde er det nok chmod, der ikke er korrekte, programmet er lavet i guppY, men hvad jeg end gør i chmod efter de anvisninger man nu engang får fra freeguppY, så synes det ikke at hjælpe, så konklusionen må nok være at jeg må tage siden ned og slette det hele... for at begynde forfra.... men forfanden, det er da irriterende......
fanostud_1
 

Re: Ludvigs hjørne hovedside

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 08, 2009 14:05

Hvis fejlen er den samme, har det nok ikke noget med rettigheder at gøre. Inkluderingen kræver blot læserettigheder. Har du en adresse til siden?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Ludvigs hjørne hovedside

Indlægaf fanostud » ons feb 18, 2009 10:37

Jeg hat taget den ned i skrivende stund, vil prøve noget andet, fik nogle dårlige svar fra webmasteren fra freeguppY, så jeg vil så gå videre med et andet cms- program... :)
Brugeravatar
fanostud
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre jan 23, 2009 14:52


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron