Thunderbird 3. Mailadgangskode

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Thunderbird 3. Mailadgangskode

Indlægaf JH » tirs feb 16, 2010 17:39

Hej. Er der nogen der kan løse mit problem. Efter opdatering til TB3 kan jeg ikke hente mail, når jeg klikker på hent får jeg fejlmeddelelse
"Fejl ved hentning af mailadgangskode" det gentager sig 3 gange når jeg klikker på OK i meddelelsen.
Har ikke problemet i TB2. Server instillinger ser ens ud i TB3 og TB2. Servernavn, brugernavn og port er det samme i begge versioner.
Venlig hilsen.
JH.
JH
 

Re: Thunderbird 3. Mailadgangskode

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs feb 16, 2010 18:24

Klik på Funktioner => Kontoindstillinger => markér Serverindstillinger i oversigten til venstre

Hvis du har flueben ud for Brug sikker godkendelse, så prøv at fjerne fluebenet, og vælg Ingen i rullemenuen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Thunderbird 3. Mailadgangskode

Indlægaf JH » ons feb 17, 2010 0:42

Kim Ludvigsen skrev:Klik på Funktioner => Kontoindstillinger => markér Serverindstillinger i oversigten til venstre

Hvis du har flueben ud for Brug sikker godkendelse, så prøv at fjerne fluebenet, og vælg Ingen i rullemenuen.


Tak for det hurtige tips, havde ikke flueben i Brug sikker godkendelse. Virker stadig ikke, forsætter med TB2.
Venlig hilsen
JH.
JH
 

Re: Thunderbird 3. Mailadgangskode

Indlægaf mayah » ons mar 24, 2010 20:25

Jeg har det samme problem med dig .. kan nogen hjælpe mig ..?
tak .. :wink:
mayah
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: man mar 22, 2010 19:55

Re: Thunderbird 3. Mailadgangskode

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons mar 24, 2010 20:52

Hvad er den præcise fejlmeddelelse?

Har du prøvet at ændre ovennævnte indstilling?

Hvilken mailudbyder bruger du?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron