kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf hammer » man nov 12, 2012 16:36

kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på hjemmesider sorte.
det ville være fint ......

Eller kan man indstille FF til det samme ?

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0
hammer
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: man nov 12, 2012 16:27

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 12, 2012 17:25

Hvis det er på bestemte sider, som du ofte besøger, så kan det gøres med en udvidelse (Stylish), men brugen er noget nørdet, fordi der kræves kendskab til CSS-koder. Man skal tjekke det enkelte websteds koder, og så angive de koder, man hellere vil have, i udvidelsen. Jeg har selv brugt Stylish til netop at gøre grå tekst sort samt til at ændre skrifttype og størrelse på teksten.

Der er en unørdet metode, som umiddelbart virker på alle sider, men den er du sikkert ikke så interesseret i, for den vil påvirke udseendet af hjemmesiderne temmelig meget. Det er muligt at bruge egne farver til baggrund og tekst i stedet for de farver, som hjemmesiderne angiver, men du kan jo prøv at ændre indstillingen og så se resultatet - det er synligt også på denne side. Indstillingen:

Klik på Funktioner/Firefox-knap => Indstillinger => Indhold => knappen Farver => fjern markeringen ud for Tillad sider at vælge ... => klik på OK, og "nyd" resultatet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Gæst » man nov 12, 2012 20:14

Tak for det Kim, jeg installerede den superantispyware du har reklame for, og naturligvis levede den ikke op til mine forventninger, og blev nødt til at lave en system restore for at slippe sf med den og alligevel måtte jeg bagefter downloade SASUNINST.EXE for at komme helt af med den, derefter blev jeg nødt til at lave et nyt login hos dig idet det gamle ikke duede mere ....... :cry:


venlig hilsen
find clausen
http://www.photopress.dk
Gæst
 

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Gæst » man nov 12, 2012 20:15

Gæst skrev:Tak for det Kim, jeg installerede den superantispyware du har reklame for, og naturligvis levede den ikke op til mine forventninger, og blev nødt til at lave en system restore for at slippe sf med den og alligevel måtte jeg bagefter downloade SASUNINST.EXE for at komme helt af med den, derefter blev jeg nødt til at lave et nyt login hos dig idet det gamle ikke duede mere ....... :cry:

Bruger iøvrigt FF

venlig hilsen
find clausen
http://www.photopress.dk
Gæst
 

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Gæst » man nov 12, 2012 20:17

Gæst skrev:
Gæst skrev:Tak for det Kim, jeg installerede den superantispyware du har reklame for, og naturligvis levede den ikke op til mine forventninger, og blev nødt til at lave en system restore for at slippe sf med den og alligevel måtte jeg bagefter downloade SASUNINST.EXE for at komme helt af med den, derefter blev jeg nødt til at lave et nyt login hos dig idet det gamle ikke duede mere ....... :cry:

Bruger iøvrigt FF

Hvorfor står jeg som gæst når jeg er logget ind ?

venlig hilsen
find clausen
http://www.photopress.dk
Gæst
 

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Gæst » man nov 12, 2012 20:18

Gæst skrev:
Gæst skrev:
Gæst skrev:Tak for det Kim, jeg installerede den superantispyware du har reklame for, og naturligvis levede den ikke op til mine forventninger, og blev nødt til at lave en system restore for at slippe sf med den og alligevel måtte jeg bagefter downloade SASUNINST.EXE for at komme helt af med den, derefter blev jeg nødt til at lave et nyt login hos dig idet det gamle ikke duede mere ....... :cry:

Bruger iøvrigt FF

Hvorfor står jeg som gæst når jeg er logget ind ?

Og hvorfor kan jeg ikke redigere i min tekst men skal lave et nyt indlæg hver gang ?

venlig hilsen
find clausen
http://www.photopress.dk
Gæst
 

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 12, 2012 23:12

Gæst skrev:Tak for det Kim, jeg installerede den superantispyware du har reklame for, og naturligvis levede den ikke op til mine forventninger, og blev nødt til at lave en system restore for at slippe sf med den og alligevel måtte jeg bagefter downloade SASUNINST.EXE for at komme helt af med den, derefter blev jeg nødt til at lave et nyt login hos dig idet det gamle ikke duede mere ....... :cry:


Du må have været specielt uheldig med Superantispyware, det er normalt ikke svært at afinstallere, og det burde i hvert fald ikke være nødvendigt med en system restore i den forbindelse.

Login'et her har intet at gøre med dette, du må have brugt et forkert brugernavn eller kode.

Gæst skrev:Hvorfor står jeg som gæst når jeg er logget ind ?

Og hvorfor kan jeg ikke redigere i min tekst men skal lave et nyt indlæg hver gang ?


Fordi du ikke er logget ind. Hvis du er logget ind, vil du kunne se dit brugernavn i det lyseblå felt lige under søgefeltet øverst på siden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf hammer » tirs nov 13, 2012 12:45

Og hvorfor kan jeg ikke redigere i min tekst men skal lave et nyt indlæg hver gang ?[/quote]

Fordi du ikke er logget ind. Hvis du er logget ind, vil du kunne se dit brugernavn i det lyseblå felt lige under søgefeltet øverst på siden.[/quote]

Nu er så logget ind efter flere forsøg

så denne underlige tekst på vejen:
Emailadresse:
Emailadressen tilknyttet din brugerkonto. Hvis du ikke har ændret denne i brugerkontrolpanelet, er det den samme emailadresse som den du tilmeldte dig med.

Jeg var også logget ind i går, men stod alligevel som gæst og jeg er ikke uerfaren med disse fora, men jeg falder altid over de fejl der er :-(

Der burde være en mulighed for at svare uden at citere !

OK nu kan jeg RETTE :-)
hammer
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: man nov 12, 2012 16:27

Firefox

Indlægaf hammer » tirs nov 13, 2012 12:52

Det er åbenbart Firefox der her gemmer fire forslag til login, og det kan jo give problemer hvis man vælger den forkerte :D
Jeg skal se om jeg kan slette det under indstillinger ........

Ok det fungerede: Vælg Funktioner > Instillinger > Sikkerhed > Gemte adgangskoder og find fx Kim Ludvigsen.dk og slet de forkerte ....
hammer
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: man nov 12, 2012 16:27

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 13, 2012 14:00

En anden metode er at klikke i feltet for brugernavn, så får du vist alle mulighederne, og herefter kan du bruge piletasterne til at markere de uønskede og slette dem ved at trykke på tasten Delete.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf Karl Erik » tirs nov 13, 2012 18:29

hammer skrev:Der burde være en mulighed for at svare uden at citere !

Knappen "Skrivindlæg" til venstre, umiddelbart under det sidste indlæg, virker på den måde.
Karl Erik
Karl Erik
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 17:16
Geografisk sted: Hirtshals

Re: kan man få et program der gør de irriterende grå tekster på

Indlægaf hammer » ons nov 14, 2012 18:23

Det fungerer ikke i gmail, hvor jeg har flere konti ......
hammer
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: man nov 12, 2012 16:27


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron