"Vis aktive emner" giver ingen resultater.

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

"Vis aktive emner" giver ingen resultater.

Indlægaf linux-abc.dk » søn feb 24, 2013 11:51

Hej Kim
Der er sket et eller andet med dit forum her, for Vis aktive emner linket i toppen af siden virker ikke mere, man får bare beskeden: "Ingen emner passer til dit søgekriterie" - det også selv om jeg så sætter den til at søge inden for det sidste halve år :roll:
Har du inde i ACP deaktiveret "Vis aktive emner" i alle dine forums :?:

Jeg vil mene at det er ret nødvendig at den funktion virker, det er da der man ser hvad der er kommet af nyt som kan være interessant :wink:

Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk
 
Indlæg: 225
Tilmeldt: man aug 03, 2009 21:13
Geografisk sted: Syddjurs

Re: "Vis aktive emner" giver ingen resultater.

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 24, 2013 12:31

Jeg har aldrig lagt mærke til funktionen, og den er åbenbart slået fra som standard. Jeg har nu slået den til. Jeg har også slået forummets indbyggede feed-funktion til (vidste ikke, der var kommet sådan en), så man nu kan vælge mellem den og så det feed, som jeg tilføjede i tidernes morgen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: "Vis aktive emner" giver ingen resultater.

Indlægaf linux-abc.dk » søn feb 24, 2013 12:55

Kim Ludvigsen skrev:Jeg har aldrig lagt mærke til funktionen, og den er åbenbart slået fra som standard.
Den har virket herinde før, for jeg har altid brugt den :wink: (en hutig måde lige at se hvad der sker uden at skulle logge ind)
Nu har jeg så ikke lige været så flittig en gæst et stykke tid, men begyndte at undre mig over at der tilsyneladende ikke var nogen aktivitet herinde i ca. en måned. - det kunne jo ikke passe :lol:
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk
 
Indlæg: 225
Tilmeldt: man aug 03, 2009 21:13
Geografisk sted: Syddjurs

Re: "Vis aktive emner" giver ingen resultater.

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 24, 2013 14:01

Hm, jeg har opdateret forummet for ikke så lang tid siden, måske det har fået ændret på indstillingen. Men så er det jo godt, at der er nogle, som kan råbe højt :D
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron