Ja jeg undrer mig over hvor langt at man vil synke bare for at få ussel mammon, se billedet hvad jeg hentyder til.
Kim Ludvigsen skrev:Men der er annoncer på mange, mange andre hjemmesider, hvor de endda kan være placeret inde i sidernes tekster eller på andre måder være sværere at adskille fra indholdet. Så jeg begyndte at føle mig lidt som de sidste dages hellige.
Kim Ludvigsen skrev:Og jeg jo også pensioneres på et tidspunkt, og en folkepension uden en pensionsopsparing ved siden af er ikke særlig spændende.
Kim Ludvigsen skrev:For øvrigt, jeg synes det er meget længe siden, jeg har set en Spamfighterreklame i nyhedsgrupperne. Måske de har fundet ud af at slå deres spam fra?
Jan skrev:Klattrup. Jeg har da undret mig over det samme. En anden ting som også har undret mig er, at den glimrende søgefunktion som var. Nu er helt ødelagt.
Jan skrev:Kim Ludvigsen skrev:Og jeg jo også pensioneres på et tidspunkt, og en folkepension uden en pensionsopsparing ved siden af er ikke særlig spændende.
Der er vel lange udsigter til ,at du skal på pension (Og til den tid er pensionskassen nok tom). Længe har jeg været nysgerrig efter, at vide hvor gammel du er. Vil du fortælle det offentlig.
Jan skrev:Ellers kunne du jo sende mig en mail, gerne med et billed. Jeg mener, du har jo set mit smukke kontrafej.
Klattrup skrev:Hvis og såfremt at den ikke laver ravage i nyhedsgrupperne mere, så har jeg faktisk intet imod produktet, selvom jeg ikke bryder mig om dets (tidligere) markedsføring
Tilbage til Kommentarer til layoutet
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster