En anden ting der undrer mig er at når man uploader billeder kommer de ikke som et "preview" man kan klikke på, men i fuld størrelse. Er det med vilje eller bare fordi det aldrig er blevet sat op

Klattrup skrev:Hvad er formålet med et forum, hvis det bruges til private beskeder ?
linux-abc.dk skrev:Har faktisk ledt efter en email-adr. men har ikke umiddelbart kunne finde den, måske jeg ikke har været grundig nok
Kim Ludvigsen skrev:linux-abc.dk skrev:Har faktisk ledt efter en email-adr. men har ikke umiddelbart kunne finde den, måske jeg ikke har været grundig nok
Prøv at se kuvertikonen under navnet til højre for indlæggene![]()
Min adresse kan også findes på selve hjemmesiden under Hjælp.
Som sagt, kan jeg godt forstå, at der indimellem kan være behov for en privat besked, men jeg får i forvejen en del mails med spørgsmål, som helt klart skulle stilles i forummet i stedet, så jeg har ikke haft lyst til at ligefrem "opfordre" til flere private beskeder/mails.
linux-abc.dk skrev:Jeg tror jeg havde lavet et standsvar med: Dette spørgsmål vil kun blive besvaret hvis det bliver skrevet på forum! ellers er der jo kun een der får glæde af det
Kim Ludvigsen skrev:Jeg tror, der er en del som føler sig utrygge ved at skrive i et åbent forum, måske fordi de er bange for at virke dumme. Hvilket de selvfølgelig ikke skal være, for som vi ved, findes der ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Tilbage til Kommentarer til layoutet
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst