I morges satte jeg computeren til at opdatere, og den skriver på et tidspunkt noget med at nu kunne jeg få det hele på dansk, det var jeg glad for den skrev da min nederste "bundlinje" (ved ikke hvad den hedder) havde jeg fået slettet på et tidspunkt, altså det med "steder", "programmer" osv, og da jeg med MEGET besvær fik det frem igen stod det på engelsk. Jeg fik aldrig det hele frem, kun "programmer, steder og system". Jeg fik så dansk på i morges og den bad ikke om en genstart. Alt så ud som normalt men med dansk tekst.
Men jeg har så siden jeg kun har haft de tre ting i bunden (programmer, steder og system), måtte slukke computeren ved at trykke på den blå knap oppe i venstre hjørne af computeren.
Da jeg tænder computeren til aften får jeg et chok, nemlig at ALT på mit skrivebord er væk..
Jeg går så ind i min mail for at vedhæfte en fil og ser om jeg den vej kan finde noget på mit skrivebord, men der er stadig intet.
Jeg er meget ked af mine ting på skrivebordet er væk, da der lå nogle ret vigtige filer og billeder der.
Er der en mulighed for at gendanne og hvis ja hvordan ?
Håber nogen kan hjælpe, for det er yderst vigtigt for mig at få fat i disse dokumenter igen..
På forhånd tak.
Ps, har Ubuntu 10.04 LTS så vidt jeg husker..