stavekontrold og oversættelser

Her kan du dele tips og tricks til computeren eller internettet med andre brugere i forummet.

Re: stavekontrol og oversættelser

Indlægaf bsp » tors dec 02, 2010 12:51

Jeg brugte det du sagde og nu har jeg takket være dig toolbaren og det virker fint.
Mht. google earth gør den det samme som da jeg forsøgte at få toolbaren ind og det er mig der ikke forstår at udtrykke mig klart for jeg er meget bedre til at køre bil en til pc,er :-(
Jeg prøver igen og vender tilbage.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » tors dec 02, 2010 13:32

Siden hedder google crom, jeg klikker på download google earth 6 og accepterer download. Så kommer der en besked, Explore forhindrer webstedet i at sende filen til din computer. Jeg tillader så, klikker på hent fil og kør. Så kommer siden, Welcome to MSN explore, der står ikke anden navn og ej heller hvad siden hedder
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » tors dec 02, 2010 14:36

Ja og den fungerer fint nu.
Men google earth gør ikke, det er som noget blokerer og den der kommer op ER der hverken navn eller adresse på og ikke en jeg har bet om, der står kun det som jeg skrev. Det er vel ikke andre muligheder en jeg dropper earth ?
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors dec 02, 2010 15:09

Når jeg beder om en adresse til en side, så kan du aflæse adressen i adressefeltet over selve siden. Den findes i det felt, hvor der står noget med http://. Dette forum har fx adressen http://kimludvigsen.dk - og så noget mere.

Google crom er ikke en adresse, og jeg ved derfor ikke, hvilken side du har været inde på.

Hvis du klikker på dette link:
http://www.google.com/earth/index.html

Kommer du frem til siden med Google Earth. Fjern fluebenet ud for Få Google Chrome med, og klik så på knappen Accepter og download. Vælg at køre programmet, og giv herefter tilladelse.

Så skulle programmet blive installeret, og du skulle ikke få vist noget med MSN explore.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » lør dec 11, 2010 13:12

Hej igen Kim.
Har været en kort tur ude at rejse, derfor det sene svar.
Jeg har desværre fået et nyt problem. Pc,en begyndte at køre meget langsomt og på et tidspunkt tog jeg strømmen til den og genstartede. Jeg fik så en side op: Der opstod en script-fejl i internet explore og active desktop recovery var midlertidigt slået fra. Der var så nogle forslag til at rette fejlen og da jeg havde taget strømmen, var forslaget at jeg skulle gendanne active disktop. Det forsøgte jeg, men fik en side op hvor der stod:
Der opstod en fejl i scriptet på denne side.
Linje: 65
Tegn: 1
Fejl: opjektet understøtter ikke denne handling
Kode: 0
Url: fil:///c:/ dokument%20and%20settings/bjarne/aplication%20data/microsoft/internet%explore/desktop.htt
Vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side ?

Der var så en rude med ja nej, og uanset hvilken en jeg markerede sker der intet.
Hvad er active desktop recovery og hvad gør jeg nu.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 01, 2011 12:05

Jeg er absolut ikke ekspert på dette område.

Active Desktop gør det muligt at have webindhold på skrivebordet, fx en hjemmeside. Som et rent gæt, vil jeg tro, at fejlen forsvinder, hvis du slår alt webindhold fra på skrivebordet.

Højreklik på skrivebordet => Egenskaber => fanen Skrivebord => knappen Tilpas skrivebordet => fanen Web i den nye dialogboks => fjern alle flueben i oversigten over websider => OK => OK.

Hvis du vil have webindhold på skrivebordet, skal du nok lede efter en anden løsning - jeg har desværre ingen bud på en anden løsning.


Senest placeret øverst af Anonymous man aug 01, 2011 12:05.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Foregående

Tilbage til Tips & Tricks - bruger til bruger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron