stavekontrold og oversættelser

Her kan du dele tips og tricks til computeren eller internettet med andre brugere i forummet.

stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » man nov 29, 2010 13:23

Hej.
Jeg har forsøgt at downloate programmer der kan opfylde mit ønske om en stavekontrold og en oversættelses program.
Jeg har før haft googles toolbar men kan ikke downloade.
Kan i hjælpe mig.
Mvh
bjarne
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 29, 2010 18:32

Hvis du har adgang til internettet, kan du bruge Google Oversæt til at oversætte mellem en lang række sprog. Det er nok den bedste af de gratis løsninger.

Jeg ved ikke, i hvilken forbindelse du skal bruge stavekontrol, men du kan få stavekontrol i mange forskellige programmer såsom tekstbehandlere, mailprogrammer og browsere. Hvis du fortæller, hvor eller i hvilken slags program, du skal bruge stavekontrol, kan vi bedre give dig forslag.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » man nov 29, 2010 22:59

Jeg har forsøgt at få google på cp,en men den fortæller at det ikke går igennem for jeg er ikke på nettet skriver google, det er lige som et eller andet bremser det og det gør flere andre programmer jeg prøver at downloate også.
Mit skrivepogram er open office.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 30, 2010 4:46

Hvad er den præcise melding, når du forsøger at bruge Google Oversæt? Hvis du er på internettet, burde den side virke uden problemer, ligesom at du kan skrive her.

OpenOffice indeholder allerede stavekontrol. Har du den danske version af programmet? I så fald skal du bare klikke på knappen ABC med det blå flueben i værktøjslinjen. Hvis du har en fremmedsproget OpenOffice, skal du muligvis først have installeret en dansk ordbog.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » ons dec 01, 2010 1:34

Hej.
Installationsprogrammet skriver at det mislykkedes, sørg for at pc,en er på nettet, og at din firewalk tillader at google exe opretter4 forbindelse.
Min pc er på nettet.
Hilsen
Bjarne
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons dec 01, 2010 6:55

Det lyder som om du er ved at installere noget, eller at du bruger et særskilt program. Du skal ikke bruge google.exe - hvad det så ellers er for noget. Du skal bare klikke på dette link:
Google Oversæt som jeg også bragte tidligere. De kommer så ind på en hjemmeside, hvor du kan vælge sprog, der skal oversættes til/fra og hvor du kan skrive den ønskede tekst.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons dec 01, 2010 7:14

Jeg har lige prøvet at søge lidt på google.exe. Det er tilsyneladende en virus.

Måske du lige skulle prøve at forklare lidt nærmere, hvad du foretager dig, når du får meddelelsen fra firewallen. Du bør desuden snarest scanne computeren med et antivirusprogram.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Gæst » ons dec 01, 2010 11:39

når jeg forsøger at downl. kommer der en side op som hedder Welcome to MSN explorer og den lukker jeg så, så sker der ikke mere.
Jeg har lige scannet pc,en med Dansk Kabel Tv,s , fuld computerscan (alle filer) og den fandt intet.
Gæst
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons dec 01, 2010 12:23

Hvad er det, du forsøger at downloade? Hvor forsøger du at downloade det fra? Og hvorfor?

Som tidligere nævnt, skal du ikke downloade noget for at bruge Google Oversæt - det er en ganske almindelig hjemmeside.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » ons dec 01, 2010 12:39

Jeg vil have et pogram til stavekontrold når jeg skriver i min mailbox, som er på Jubii.dk. Det har jeg før haft via google toolbar og det virkede fint.
Det er blevet slettet ved en fejl, så derfor.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Gæst » ons dec 01, 2010 12:44

Lige en ting til, jeg har aldrig kunne downl. google earth.
Gæst
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons dec 01, 2010 13:25

Det er lidt svært at hjælpe dig, når man skal trække oplysningerne ud af dig, og selv da får man ikke dem alle.

Firefox indeholder en stavekontrol, som virker i skrivefelter på hjemmesider og dermed altså også i din mailboks på jubii.dk. Firefox kan downloades her:
http://mozilladanmark.dk

Hvis du bruger Internet Explorer, kan du bruge Google Toolbar. Jeg ved ikke, hvor du prøver at downloade den fra, for det spørgsmål besvarede du ikke. Det rigtige sted er her:
http://www.google.com/toolbar/ie/install.html

Dette vil hente en fil som IKKE hedder google.exe.

Hvis du vil have hjælp til Google Earth, så fortæl, hvor du prøver at hente programmet fra. Den nøjagtige adresse, som står i adressefeltet. Fortæl også, hvad der sker, når du forsøger at installere, og hvis du får fejlmeddelelser, så giv os den/de nøjagtige meddelelser.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » tors dec 02, 2010 9:04

Jeg forsøger at downloate fra googleupdatesetup og får så SMS explore ind og den lukker jeg så ned. Efterfølgende kommer en besked om at indstallationen ikke kunne gennemføres.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf bsp » tors dec 02, 2010 9:04

Jeg forsøger at downloate fra googleupdatesetup og får så SMS explore ind og den lukker jeg så ned. Efterfølgende kommer en besked om at indstallationen ikke kunne gennemføres.
bsp
 

Re: stavekontrold og oversættelser

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors dec 02, 2010 11:51

Jeg kan desværre ikke bruge dine oplysninger til noget, og jeg aner ikke hvad SMS explore er. Jeg skal bruge en hjemmesideadresse for at kunne besøge siden.

Prøvede du at installere Google Toolbar fra det link, jeg gav dig?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Næste

Tilbage til Tips & Tricks - bruger til bruger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron