Gratis download af Office 2007

Her kan du dele tips og tricks til computeren eller internettet med andre brugere i forummet.

Gratis download af Office 2007

Indlægaf jullesvaneke » lør feb 12, 2011 15:54

Hej Ludvigs Hjørne. Jeg har en PC med Microsoft Windows HP, Home Edition 2002, service pack 3
og Microsoft Office 2003 med alle programmer. Jeg har set, at man gratis kan downloade Microsoft Office 2007.
Vil det være en god idé - og kan jeg bare gøre det med den nuværende Office pakke på PC-eren?
Et spørgsmål mere, nu jeg er igennem. Hvis man køber en PC med OEM-versionen af Office 2010, kan man så
bare afinstallere den for derpå at downloade ovennævnte gratis Office 2007? Mvh. Nybegynderen.
jullesvaneke
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør feb 12, 2011 15:29

Re: Gratis download af Office 2007

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør feb 12, 2011 17:31

Hvor har du set, at man gratis kan downloade Office 2007? Det lyder absolut ikke som noget, der er lovligt, og hvis det er en ulovlig kopi, så bør du holde dig langt fra den. Dels af moralske grunde, og dels - og ikke mindst - fordi du risikerer at få installeret slemme programmer samtidig.

Hvis man har Office 2010, er der normalt ingen grund til at gå tilbage til en ældre version. Og som sagt, så lugter det som om, der er ugler i mosen i dette tilfælde.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Tips & Tricks - bruger til bruger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron