Jeg har fået et mega problem, når jeg kopierer betalingstransaktioner fra min bankkonto og indsätter dem i et Excel regneark (mit budget) så förstår Excel godt at der er numerisk data i nogle af felterne (cellerne) men ... banken bruger '.' som 1000 separator og ',' som decimal-punkt ,, Excel gör det modsatte og derfor kikser mine formler hele tiden
Hvad skal jeg göre ? og er der en måde at oversätte de numeriske felter inden jeg overförer dem til mit budget
ps. jeg har en eMachines model EL1850 ,, systemtyp: 64-bits operativsystem og Windows 7 Home Edition + Service pack 1
ps. ps. pc-en er köbt brugt ,, tidligere har den tilhört en student ,, derfor har jeg problem med Produkt Activation Key ,, studenten har ikke afleveret den til forhandleren da han byttede til en större pc
tidligere havde jeg MS2003 incl Word og Excel
dengang var der ingen problemer med bank-transaktionerne og Excel
nu er der 2007-udgaven i pc-en og derfor er der hele tiden problemer
håber nogen har et godt råd ,, jeg begynder at blive trät af at håndtaste mine numeriske värdier
Med vänlig hälsning. Kaspar Just
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko