Input til valg af webhotel

Her kan du dele tips og tricks til computeren eller internettet med andre brugere i forummet.

Input til valg af webhotel

Indlægaf timpet » tors nov 19, 2015 10:34

Hej Kim

Jeg har egentlig ledt efter en email adresse på hjemmesiden som jeg kunne skrive til men kunne ikke finde nogen, så jeg prøver her.

Jeg faldt over din guide til valg af webhotel her: http://kimludvigsen.dk/tips-internet-we ... bhotel.php den er rigtig omfattende må man sige, men jeg tænkte om det ikke kunne være interessant at henvise til ****.dk, der har jeg jeg laver noget fede features til segmentering når man leder efter webhotel, se fx. her: http://****.dk

Mvh
Tim Petersson

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0
timpet
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors nov 19, 2015 10:25

Re: Input til valg af webhotel

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors nov 19, 2015 11:31

Hej Tim

Det er en fin sammenligning, du har lavet, men den er begrænset til webhoteller, som du får kommission fra. Havde den inkluderet alle webhoteller - eller blot alle de store/seriøse, ville det være mere relevant at linke til den.

Jeg opfatter dit indlæg her som reelt, men jeg fjerner alligevel linkene i det, fordi de kan opfattes som SEO-links. Får den slags lov at overleve, vil forummet her hurtigt blive oversvømmet af SEO-links, og det er jeg ikke interesseret i.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Input til valg af webhotel

Indlægaf Gæst » fre nov 20, 2015 12:26

Hej Kim

Jeg synes bestemt du skal fjerne dem, faktisk havde jeg lidt håbet du ville gøre det. Det er vidst ikke god SEO stil at lave links i forums på den måde længere :)

Det er ærgerligt at du oplever mit site på den måde, jeg ville skam gerne tag flere webhoteller med i oversigten, og dit input er da meget velkomment i forhold til hvilke udbydere du synes der mangler.

Tim
Gæst
 

Re: Input til valg af webhotel

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre nov 20, 2015 12:57

Hej Tim

Jeg må indrømme, at jeg ikke kender alle på markedet i øjeblikket, så jeg kan ikke sige, hvilke som mangler. Jeg vil lige gøre det klart, at jeg absolut ikke har noget mod sammenligningssider, heller ikke dem, som kun indeholder affiliate-links. Jeg vil blot ikke linke til sidstnævnte. Jeg vil ønske dig held og lykke med siden, for det ser fornuftigt ud, det du har lavet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Input til valg af webhotel

Indlægaf Gæst » ons feb 10, 2016 12:55

Kan jeg lokke dig til at sende en mail til mig på [email protected] ?


Senest placeret øverst af Anonymous ons feb 10, 2016 12:55.
Gæst
 


Tilbage til Tips & Tricks - bruger til bruger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron