Delphi

Her kan du få hjælp til problemer med Linux-distributionen Ubuntu.

Delphi

Indlægaf Pkandet » tirs feb 21, 2012 12:59

Hej
Jeg har lavet et par beregningsprogrammer i Delphi. Programmet kører 'næsten' perfekt - der er blot det problem at når facit når under 100 fryser programmet.
Det er lavet på Win7 og skal køre på en Ubuntu som jeg har i mit 'legerum/værksted' NB.: jeg kan heller ikke installere Delphi under Ubuntu (lovlig program)

Det skulle fungere som flg.
Man indtaster et tal som bliver trukket fra ovenstående tal,
når man så trykker 'Enter' beregnes der og cursor går videre til næste indtastning,
det er meget godt indtil man når 100 så virker ingen indtastninger ej heller hvis du bruger mus og herefter indtaster.

Er der noget man skal tage højde for i Delphi

på forhånd tak
Pkandet

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
Pkandet
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs feb 21, 2012 12:44

Re: Delphi

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs feb 21, 2012 14:35

Du kan selvfølgelig være heldig, at nogle herinde har tjek på Delphi, men jeg tror, du vil have meget bedre chance for at få et brugbart svar, hvis du spørger i et forum for programudviklere. Og de vil nok også gerne kunne se den relevante kode, så de kan tjekke den for eventuelle fejl.

Jeg kan desværre ikke henvise dig til et egnet Delphi-forum, da jeg ikke har nogen erfaringer i den retning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Delphi

Indlægaf Pkandet » ons feb 22, 2012 11:56

Kim Ludvigsen skrev:Du kan selvfølgelig være heldig, at nogle herinde har tjek på Delphi, men jeg tror, du vil have meget bedre chance for at få et brugbart svar, hvis du spørger i et forum for programudviklere. Og de vil nok også gerne kunne se den relevante kode, så de kan tjekke den for eventuelle fejl.

Jeg kan desværre ikke henvise dig til et egnet Delphi-forum, da jeg ikke har nogen erfaringer i den retning.


Alligevel tak, muligvis er der andre der ved et eller andet - i første omgang lader jeg lige spørgsmålet hænge, og så søger jeg på specielle Delphi-sider.
Forsøger med andre tiltag, måske finder jeg ud af noget - det vil jeg så lade dig vide
Pkandet
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs feb 21, 2012 12:44


Tilbage til Ubuntu Linux

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron