Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons aug 23, 2017 10:54

Hej Chris

Smukt, jeg troede ikke, der blev udviklet på programmet mere. Jeg har desværre ikke mulighed for at opdatere siderne om Screamer, da jeg har solgt webstedet - jeg hænger dog stadig ved her i forummet, som har fået lov at overleve. Om ikke andet, kan interesserede måske finde din forklaring her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Gæst » ons nov 22, 2017 0:02

Hej Kim, jeg vil bare sige at der er rigtigt mange stationer på Scremer Radio der ikke virker mere

Findes der en nyere version end den du har fra 2013?.

ellers tak for et dejligt site du har, det har flere gange været mig en stor hjælp når jeg var løbet ind i problemer, med min computer.

Hav en god dag Kim. Venlig hilsen Martin.
Gæst
 

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2017 1:14

Hej Martin

Det er dejligt at høre, at du har kunnet bruge siderne. Jeg har ikke en nyere liste, og hvis jeg havde, ville jeg alligevel ikke kunne opdatere siden med den. Jeg har solgt hjemmesiden, og kan derfor ikke længere selv opdatere siderne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf aaa » man jan 08, 2018 16:56

Radio eviva virker ikke.
hvordan slettes stationer fra foretrukne
aaa
 

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 08, 2018 17:11

Det er længe siden, jeg har leget med Screamer, og der er kommet nye versioner siden da. Men jeg tror ikke, du kan slette stationer fra listen inde i programmet - det kunne man i hvert fald ikke i "gamle" dage.

Det er muligt at redigere i en xml-fil, men det er lettere nørdet, dels fordi man skal have lidt styr på XML-koder, og dels fordi filen er pakket i gz-format. det betyder, at den skal pakkes op før redigering, og den skal pakkes ned igen efter redigering. Hvis du vil prøve, så er det filen presets.xml.gz, der ligger i Screamer Radios programmappe - den ligger dog muligvis i mappen med brugerfiler i nyere udgaver af Screamer Radio. Brug evt. søgefunktionen i Windows til at finde den.

Hvis du vil lege, så gem en kopi af filen, så du altid kan få de foretrukne tilbage, hvis noget driller. Hvis filen ligger i programmappen, skal du muligvis også lege med rettighederne til filen for at få det til at virke, efter du har pakket den ned igen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Foregående

Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster