Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf bossen » tors jun 21, 2018 9:33

Når jeg forsøger at komme ind på min mail med adressen ***@skovparknet.dk bliver den blokeret:
Farlig URL-adresse blokeret;https://webmail.stofa.dk/?_task=mail&_action=list&_refresh=1&_mbox=INBOX&_remote=1&_unlock=loading1529569617347&_=1529569617260;https://webmail.stofa.dk/?_task=mail&_action=list&_refresh=1&_mbox=INBOX&_remote=1&_unlock=loading1529569617347&_=1529569617260;Heuristisk Analyse;Google Chrome;06/21/2018 10:26:57
Hvad gør jeg

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.87 Safari/537.36
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jun 21, 2018 9:42

Hvad sker der, hvis du prøver at bruge dette link i stedet: https://webmail.stofa.dk ?

P. S. Jeg har anynomiseret din mailadresse.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf bossen » tors jun 21, 2018 10:15

Kim Ludvigsen skrev:Hvad sker der, hvis du prøver at bruge dette link i stedet: https://webmail.stofa.dk ?

P. S. Jeg har anynomiseret din mailadresse.

Der sker det samme, kan man ikke slå firewall fra i Kaspersky for en kort stund
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jun 21, 2018 10:22

Det er ikke firewallen, der blokerer, men fordi Kaspersky af en eller anden grund opfatter siden som farlig. Jeg glemte at spørge tidligere, om du slet ikke kommer ind på login-siden, eller om det er senere i processen, du blokeres.

Hvis du slet ikke kommer ind på login-siden, må du kunne oprette en en undtagelse for stofa.dk i indstillingerne i Kaspersky. Hvis det er senere i processen, kan det være, der skal mere til - men det kan også være, at en undtagelse for siden er nok.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf bossen » tors jun 21, 2018 10:25

Kim Ludvigsen skrev:Det er ikke firewallen, der blokerer, men fordi Kaspersky af en eller anden grund opfatter siden som farlig. Jeg glemte at spørge tidligere, om du slet ikke kommer ind på login-siden, eller om det er senere i processen, du blokeres.

Hvis du slet ikke kommer ind på login-siden, må du kunne oprette en en undtagelse for stofa.dk i indstillingerne i Kaspersky. Hvis det er senere i processen, kan det være, der skal mere til - men det kan også være, at en undtagelse for siden er nok.

Jeg har flere adresser hos Stofa, men det er kun denne ene der bliver blokeret og kan sagtens komme ind på log-in siden
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf Gæst » fre jun 22, 2018 11:29

bossen skrev:
Kim Ludvigsen skrev:Det er ikke firewallen, der blokerer, men fordi Kaspersky af en eller anden grund opfatter siden som farlig. Jeg glemte at spørge tidligere, om du slet ikke kommer ind på login-siden, eller om det er senere i processen, du blokeres.

Hvis du slet ikke kommer ind på login-siden, må du kunne oprette en en undtagelse for stofa.dk i indstillingerne i Kaspersky. Hvis det er senere i processen, kan det være, der skal mere til - men det kan også være, at en undtagelse for siden er nok.

Jeg har flere adresser hos Stofa, men det er kun denne ene der bliver blokeret og kan sagtens komme ind på log-in siden


Jeg oprettede med hjælp fra Kaspersky support, en undtagelse så nu virker det
Gæst
 

Re: Min mail bliver blokeret af Kaspersky

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 22, 2018 11:35

Dejligt! Tak for tilbagemeldingen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron