Politi app

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Politi app

Indlægaf bossen » tirs okt 16, 2018 11:12

Jeg vil gerne installere ovenstående app men har store problemer. Dette får jeg at vide:

Fejl: "Du har ikke fået adgang til appen Google Play Butik på din enhed med denne e-mailkonto". Kan man oprette en ny mail

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.100 Safari/537.36
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs okt 16, 2018 15:07

Hvis du har forsøgt at installere via Google Play på en computer, skal du sandsynligvis bare logge ind på en Google-konto for at få adgang til at hente fra Google Play. Hvis du bruger Google Play-appen på en Android-telefon, burde du allerede være logget ind, så der skulle du kunne hente politi-appen uden problemer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Politi app

Indlægaf bossen » ons okt 17, 2018 11:07

Kim Ludvigsen skrev:Hvis du har forsøgt at installere via Google Play på en computer, skal du sandsynligvis bare logge ind på en Google-konto for at få adgang til at hente fra Google Play. Hvis du bruger Google Play-appen på en Android-telefon, burde du allerede være logget ind, så der skulle du kunne hente politi-appen uden problemer.

Jeg bruger Iphone, er logget ind men stadig samme resultat:
Når jeg går inde på Google Play og vil downloade appen står der dette: Du har ikke nogen enheder.

Når jeg går ind her: https://www.microsoft.com/da-dk/p/polit ... verviewtab
står der dette:
"Hvor vil du installere?
Det ser ud, at du ikke har nogen tilgængelig(e) enhed(er), der er tilknyttet din Microsoft-konto.
Hvis du vil installere, skal du logge ind på en enhed med din Microsoft-konto".
Det har jeg gjort og afventer
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons okt 17, 2018 18:14

Ah, en iPhone, det forklarer problemet. Du kan ikke installere en Android-app på en iPhone, du skal i stedet hente en app til iPhone. Åbn din iTunes Appstore: https://itunes.apple.com/dk/genre/ios/id36?mt=8, og søg efter appen. Jeg kan desværre ikke finde den for dig, da App Store kun virker, hvis man har installeret iTunes, eller hvis man bruger App Store på en iTing.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Politi app

Indlægaf Karl Erik » ons okt 17, 2018 19:24

App-store ligger sikkert et sted på din telefon som en selvstændig app. Ikonet er blåt med et stort hvidt A.
Karl Erik
Karl Erik
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 17:16
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Politi app

Indlægaf bossen » tors okt 18, 2018 10:17

[quote="Kim Ludvigsen"]Ah, en iPhone, det forklarer problemet. Du kan ikke installere en Android-app på en iPhone, du skal i stedet hente en app til iPhone. Åbn din iTunes Appstore: https://itunes.apple.com/dk/genre/ios/id36?mt=8, og søg efter appen. Jeg kan desværre ikke finde den for dig, da App Store kun virker, hvis man har installeret iTunes, eller hvis man bruger App Store på en iTing.[/quote
Hvor på iTunes kan jeg finde den, jeg kan ikke finde andet end musik og diverse ting
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf bossen » tors okt 18, 2018 10:19

Karl Erik skrev:App-store ligger sikkert et sted på din telefon som en selvstændig app. Ikonet er blåt med et stort hvidt A.


Ja der har jeg været, men når jeg søger efter enten Politi eller Politi app får jeg kun døgnrapporten.
Hvis du har iTunes må du gerne hente den til mig. På forhånd tak
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 18, 2018 11:00

Jeg er ikke sikker på, om det er den rigtige app, men prøv at læse denne artikel på politi.dk: https://www.politi.dk/Fyn/da/lokalnyt/N ... kkende-App - artiklen indeholder et link til appen på iTunes.

Det er egentligt imponerende, at politi.dk ikke har en søgefunktion. Jeg ledte også efter appen i går uden af finde et relevant link, men i dag fandt jeg så tilfældigvis ovenstående artikel via Google.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Politi app

Indlægaf bossen » tors okt 18, 2018 13:44

Kim Ludvigsen skrev:Jeg er ikke sikker på, om det er den rigtige app, men prøv at læse denne artikel på politi.dk: https://www.politi.dk/Fyn/da/lokalnyt/N ... kkende-App - artiklen indeholder et link til appen på iTunes.

Det er egentligt imponerende, at politi.dk ikke har en søgefunktion. Jeg ledte også efter appen i går uden af finde et relevant link, men i dag fandt jeg så tilfældigvis ovenstående artikel via Google.

Ja der har jeg også været, uden resultat
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 18, 2018 15:03

Vil det sige, at du ikke kan hente appen via linket i politi-artiklen, jeg henviste til? Har du prøvet at trykke på linket på mobiltelefonen?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Politi app

Indlægaf bossen » fre okt 19, 2018 11:04

Kim Ludvigsen skrev:Vil det sige, at du ikke kan hente appen via linket i politi-artiklen, jeg henviste til? Har du prøvet at trykke på linket på mobiltelefonen?

Jeg kan ikke hente appen via linket, nej. Der står:
"Det ønskede emne er ikke tilgængeligt i den danske butik"
Nu har jeg prøvet linket på mobilen, uden held
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre okt 19, 2018 15:04

Jeg er bange for, at det betyder, at appen ikke længere kan fås til iPhone. Da appen i sin tid blev udsendt, var det til både Android, iTing og Window-mobiler, men jeg har siden læst, at senere versioner kun var til Android. Artiklen på politi.dk er dog forholdsvis ny, så jeg håbede, at det betød, at der atter var kommen en app til iPhone - men det er åbenbart så ikke tilfældet.

Du kan evt. prøve at kontakte Rigspolitiets kommunikationsafdeling på [email protected] - det er dem, der står for hjemmesiden - og så kan du jo spørge, hvorfor der ikke er en app til iPhone, og samtidig fortælle dem om det ikke-virkende link i artiklen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Politi app

Indlægaf bossen » fre okt 19, 2018 18:18

Kim Ludvigsen skrev:Jeg er bange for, at det betyder, at appen ikke længere kan fås til iPhone. Da appen i sin tid blev udsendt, var det til både Android, iTing og Window-mobiler, men jeg har siden læst, at senere versioner kun var til Android. Artiklen på politi.dk er dog forholdsvis ny, så jeg håbede, at det betød, at der atter var kommen en app til iPhone - men det er åbenbart så ikke tilfældet.

Du kan evt. prøve at kontakte Rigspolitiets kommunikationsafdeling på [email protected] - det er dem, der står for hjemmesiden - og så kan du jo spørge, hvorfor der ikke er en app til iPhone, og samtidig fortælle dem om det ikke-virkende link i artiklen.

Tak Kim det vil jeg prøve
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43

Re: Politi app

Indlægaf bossen » lør okt 20, 2018 10:36

bossen skrev:
Kim Ludvigsen skrev:Jeg er bange for, at det betyder, at appen ikke længere kan fås til iPhone. Da appen i sin tid blev udsendt, var det til både Android, iTing og Window-mobiler, men jeg har siden læst, at senere versioner kun var til Android. Artiklen på politi.dk er dog forholdsvis ny, så jeg håbede, at det betød, at der atter var kommen en app til iPhone - men det er åbenbart så ikke tilfældet.

Du kan evt. prøve at kontakte Rigspolitiets kommunikationsafdeling på [email protected] - det er dem, der står for hjemmesiden - og så kan du jo spørge, hvorfor der ikke er en app til iPhone, og samtidig fortælle dem om det ikke-virkende link i artiklen.

Tak Kim det vil jeg prøve[/quote
Nu har jeg kontaktet politiet så må vi se
bossen
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn okt 09, 2016 9:43


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron