Thunderbird og simply.com

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Thunderbird og simply.com

Indlægaf pensionist » ons jul 15, 2020 14:55

Jeg har win 7 på en ældre laptop, som på ingen måde er overbelastet. Men den nægter at give Thunderbird adgang til at hente og sende email fra min udbyder, som er simply.com .Jeg har åbnet en ticket med udbyderen og de prøver at hjælpe, men det lykkes ikke. Når jeg taster 'hent post' er resultatet blot en evindelig kørende lille blå cirkel, som dels vises på indbakke øverst til venstre og som en del af cusoren. Er der et ligetil svar?
Ja, det var der: Kontohåndtering løste mit umiddelbare problem.
Senest rettet af pensionist søn jul 19, 2020 15:05, rettet i alt 1 gang.
pensionist
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: man jul 13, 2020 17:27

Re: Thunderbird og simply.com

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jul 15, 2020 15:15

Hej pensionist

Det lyder som om, der er et problem med at koble på serveren. Har du opsat kontoindstillingerne i Thunderbird som beskrevet på simply.com's hjemmeside?
https://www.simply.com/dk/support/faq/mail/115/

OBS! Jeg har flyttet dit indlæg til en ny tråd, da det ikke havde noget med Windows' livscyklus atgøre.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Thunderbird og simply.com

Indlægaf pensionist » ons jul 15, 2020 17:56

Hej Ludvigs Hjørne!

Ja, jeg har opsat Tb kontoindstillinger som angivet i linket, men uden resultat
pensionist
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: man jul 13, 2020 17:27

Re: Thunderbird og simply.com

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jul 15, 2020 18:11

Har du et sikkerhedsprogram med en firewall? I så fald kan det være firewallen, der blokerer Thunderbird.

Hvis du går ind i firewallens indstillinger, kan du give tilladelse til, at Thunderbird må gå på nettet.
Hvis Thunderbird allerede har tilladelse, så prøv at fjerne tilladelsen, så skulle du gerne blive spurgt, næste gang Thunderbird vil på nettet, og du kan så give en ny tilladelse.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster

cron