Jeg kan ikke se billederne i vejledningen om KomPozer

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Jeg kan ikke se billederne i vejledningen om KomPozer

Indlægaf Total_lost » man aug 27, 2007 21:04

Når jeg forsøget at åbne vejledningen til KomPozer får jeg meldingen at alle billederne er "ikke tilgængelige". Kan dette være en fejl ved min computer eller ved siden?

Ulla

P.S Er bare SÅ vild med denne side og anbefaler den til alle, der blot virker en smule interesserede i computere :D
Total_lost
 

Re: Jeg kan ikke se billederne i vejledningen om KomPozer

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 27, 2007 21:57

Total_lost skrev:Når jeg forsøget at åbne vejledningen til KomPozer får jeg meldingen at alle billederne er "ikke tilgængelige". Kan dette være en fejl ved min computer eller ved siden?


Jeg vil tro, at det er noget på din computer, der bremser billederne. Kan du forklare nærmere, hvordan du får meldingen om, at billederne ikke kan vises? Jeg tænker på, om det står på siden i stedet for billederne, eller om det står i et særskilt vindue. Får du vist en lille ikon i stedet for billederne? Og i så fald, kan du højreklikke på ikonen og vælge at få vist billedet?

Vises billeder på alle andre sider?

Og endelig: Hvilket program og version bruger du? Du kan normalt finde versionsnummeret ved at klikke på menupunktet Hjælp => Om "programmets navn" (eller noget i den stil).

Total_lost skrev:P.S Er bare SÅ vild med denne side og anbefaler den til alle, der blot virker en smule interesserede i computere :D


Pænt tak!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron