MozBackup

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

MozBackup

Indlægaf Jan Krag » søn sep 02, 2007 21:47

Hej Kim
Jeg vil bare oplyse om, at MozBackup er kommet i en ny udgave:
1.4.7
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Re: MozBackup

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 02, 2007 22:24

Jan Krag skrev:Hej Kim
Jeg vil bare oplyse om, at MozBackup er kommet i en ny udgave:
1.4.7


Tak! Jeg venter dog lige med at lave en ny udgave af installationsfilen til den danske oversættelse bliver opdateret.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors maj 01, 2008 0:47

Der er åbenbart en nyere version af MozBackup på trapperne. Så må vi jo se om den bliver oversat til dansk. Den skulle kunne tage backup af Firefox/Thunderbird portable.

Jørgen
Jørgen Rasmussen
 

Re: MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 01, 2008 1:03

Jan Krag har allerede gjort opmærksom på den:
http://kimludvigsen.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=816

Hvis den nuværende oversætter ikke opdaterer sin oversættelse, så er det vel ikke værre, end at jeg kan opdatere oversættelsen. Så vi skal nok få den på dansk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors maj 01, 2008 2:06

Hej Kim
Kim skrev:
Jan Krag har allerede gjort opmærksom på den

Nu er der tale om to forskellige versioner. Der er kommet en del flere tekststrenge i denne version end den seneste danske (1.4.6). Siden mit seneste indlæg her, har jeg faktisk været i gang med at oversætte / rette den. I første omgang kun til mig selv ganske vist. Men måske kan andre få brug for den.
Så du kan jo sige til, hvis du på et tidspunkt vil se nærmere på sprogfilen.

Jørgen
Jørgen Rasmussen
 

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors maj 01, 2008 2:10

Hej igen.

Jeg ser nu at Jan har gjort dig opmærksom på både version 1.4.7 og 1.4.8.
Undskyld.

Jørgen
Jørgen Rasmussen
 

Re: MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 01, 2008 7:20

Jørgen Rasmussen skrev:Der er kommet en del flere tekststrenge i denne version end den seneste danske (1.4.6).


Er der ikke-oversatte strenge i den 1.4.7, jeg har liggende, eller er det 1.4.8-betaen, du tænker på?

Jørgen Rasmussen skrev:Så du kan jo sige til, hvis du på et tidspunkt vil se nærmere på sprogfilen.


Det vil være en stor hjælp, så det vil jeg meget gerne. Jeg pakker dog ikke en ny dansk version, før den endelige udgave af 1.4.8 udsendes, så det haster ikke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors maj 01, 2008 12:10

Hej Kim & Ko

Kim Skrev: Er der ikke-oversatte strenge i den 1.4.7, jeg har liggende, eller er det 1.4.8-betaen, du tænker på?

Der er en enkelt streng i den engelske udgave af version 1.4.7 som ikke er inkluderet i den danske.
I Version 1.4.8-beta er der ca. yderligere 40 strenge. Desuden har jeg rettet nogle strenge, så de er i overensstemmelse med sproget i Firefox 3.0.

Jørgen
Jørgen Rasmussen
 

Re: MozBackup 1.4.8 Beta

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 01, 2008 13:05

Jørgen Rasmussen skrev:Hej Kim & Ko


Jeg kan se, at du er gæst i forummet ;-)

Jørgen Rasmussen skrev:Der er en enkelt streng i den engelske udgave af version 1.4.7 som ikke er inkluderet i den danske.


Ok, for en enkelt strengs skyld kan det ikke betale sig at lave en ny dansk 1.4.7. Men jeg vil blive rigtig glad for din oversættelse, når den færdige udgave af 1.4.8 kommer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron