Hvordan sletter man Oversigt i favoritter i Explorer?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Hvordan sletter man Oversigt i favoritter i Explorer?

Indlægaf Rasser » søn aug 08, 2010 10:45

Sådan ser det ud....Hjælper det nu til at forstå det...? :) :D
Rasser

Indlægaf kuller » tors aug 12, 2010 18:31

[quote="Michael Rasser"]Hej

Jeg sidder på arbejde og ønsker ikke at mine kollegaer skal se hvilke internetsider jeg søger på....

Har forsøgt følgende....funktioner...Internetindstillinger...sat hak i slet browserdata ved afslutning og trykket slet........MEN DER ER STADIGVÆK EFTER DETTE.... OVERSIGT OVER WEBSTEDER UNDER FAVORITTER OG FANEN OVERSIGT...

Bruger Internet Explorer version 2.1.0.0

Er der nogen der kan hjælpe med at jeg kan slette Oversigt fanen i Favoritter, så man ikke kan se hvad jeg søger på?

Mvh
Michael Rasser[/quote]
jamen hvad har du gjort
kuller

Indlægaf Gæst » fre aug 13, 2010 11:58

Jeg har det samme problem. Har prøvet en del men jeg kan ikke slette favoritter og oversigt fra "rullegardinet"

Venlig hilsen Bjarne

kuller skrev:
Michael Rasser skrev:Hej

Jeg sidder på arbejde og ønsker ikke at mine kollegaer skal se hvilke internetsider jeg søger på....

Har forsøgt følgende....funktioner...Internetindstillinger...sat hak i slet browserdata ved afslutning og trykket slet........MEN DER ER STADIGVÆK EFTER DETTE.... OVERSIGT OVER WEBSTEDER UNDER FAVORITTER OG FANEN OVERSIGT...

Er der nogen der kan hjælpe med at jeg kan slette Oversigt fanen i Favoritter, så man ikke kan se hvad jeg søger på?

Mvh
Michael Rasser

jamen hvad har du gjort
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 16, 2010 22:11

Bjarne og Michael:

Hvilken version af Internet Explorer bruger du?

Hvad har du gjort for at slette favoritter og oversigten?

Hvilken oversigt er der for øvrigt tale om?

1) Adressefeltet øverst i værktøjslinjen
2) Søgefeltet til højre i værktøjslinjen
3) Søgefeltet midt på siden hos Google
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Rasser » tirs aug 24, 2010 12:44

Hej igen

Er næsten ved at opgive :(

Under favoritter i værktøjslinien har jeg et fanblad der hedder Oversigt....under den kan man så se hjemmesider som jeg har besøgt....man kan godt udfor dem slette med et kryds....MEN så går man ud af rulleoversigten i værktøjslinen og ind igen for at se om den nu er væk...men wupti så er den der igen.....

Har forsøgt dette også...

Har du prøvet menuen Funktioner -> Slet browserdata.
Bemærk, at der nederst i det vindue der dukker op, er et link 'Om, sletning af browserdata'.

Mvh Michael
Rasser

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs aug 24, 2010 15:20

Nej, du bruger ikke Internet Explorer 2.1.0.0 - sådan en findes ikke. Måske det er et 8-tal i stedet for et 2-tal? Hvis det er tilfældet, er det ikke nyeste version, så du bør opdatere via Windows Update.

Hvis jeg i min Internet Explorer med versionsnummeret 8.0.6.001.18720 sletter en side i oversigten, så forbliver den slettet. Og hvis jeg klikker på menuknappen Sikkerhed => Slet browserdata => sætter flueben ud for Oversigt og klikker på Slet, så slettes alle sider fra oversigten.

Oversigten, jeg taler om her, vises, når jeg klikker på den gule bogmærkestjerne med teksten Favoritter i værktøjslinjen og derefter klikker på fanebladet Oversigt.

Hvis det er helt det samme, som du gør, og det stadig ikke virker, så må du have noget, der forhindrer sletning. Prøv i første omgang at opdatere din Internet Explorer og tjek så igen. Hvis det stadig ikke virker, kan du prøve at starte Internet Explorer uden tilføjelsesprogrammer og så prøve der. Det gøres vis Start => Alle programmer => Tilbehør => Systemværktøjer => Internet Explorer (ingen tilføjelsesprogrammer).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne