Et underligt problem startede sidste søndag. Når vi bruger internet exsplore med chrome og lukker en hjemmeside op synes vi lige pludselig at alt går langt somt, man sider trofast og venter på at alle reklamer er kommet hjem på skærmen så virker din mus så du kan rulle der ned af..det har den aldrig gjort før..Den anden ting er at på en anden hjemmeside hopper et billede lidt og et andet vindue hvor du giver kommentare hopper helt op i toppen når du vil sende det afsted dette er en fotoside jeg taler om hvor man vurdere hinandens billeder...det er heller ikke sket før. Den sidste hjemmeside som også lige pludselig driller er google translate.Den vil ikke skrive de bogstaver jeg vil før jeg har trykket op til 3 gange på samme bogstav det er irriterende. Men til allersidst som vi så synes er vildt underligt..Hvis vi så vælger Fire fox som også er installeret her så virker alt i fuld fart...Kan nogen sige hvad der er galt og hvorfor virker Fir fox når alt andet køre dårligt.Jeg bruger anti vira det hjalp ikke at afinstallere den og indstallere den igen og vi køre med windows 7 Hvis det har noget at sige
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Firefox/17.0