I mit Windows Live Mail program blev alle min indkomne mails slettet, når jeg havde læst dem. Sådan var det ikke i Outlook Express.
Jeg vil gerne beholde min mails i hvert fald, så længe jeg selv ønsker det og syntes, det var var hamrende irriterende, at de bare sådan forsvandt.
Så oprettede jeg en ny mappe under INDBAKKE og kaldte den MINE MAILS.
Derefter åbnede jeg funktionen MAPPER og valgte: "Regler for meddelelser" og valgte til højre: NY.
I næste vindue, hvor der står: "Vælg en eller flere betingelser" satte jeg flueben ved: Hvor linien TIL indeholder personer
Derefter ses i nederste ramme en blånet tekst: "Indeholder personer" Den klikkr man på. Så åbnes en ny ramme, og der skriver man sin e-mailadresse og klikker i højre side på "Tilføj" og igen på OK. Nu et nyt vindue, hvor man i rammen, der hedder:" Vælg en eller flere handlinger" sætter flueben ved: "Flyt til den angivne mappe". I næste ramme ses så teksten: "Flyt til den angivne mappe" Klik på den blånede: "Angivne", og i næste vindue vælger du den nye mappe, du har oprettet. For mit vedkommende den jeg kaldte MINE MAILS.
Nu kommer alle mine nye mails ind i mappen MINE MAILS, og dér bliver de, til jeg selv sletter dem.
Håber andre kan bruge denne vejledning.
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0