Hvor finder jeg Flytilstand i windows 10. Jeg vil have den slået fra
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/61.0.3163.100 Safari/537.36
Kim Ludvigsen skrev:Tjek denne vejledning:
https://support.microsoft.com/da-dk/hel ... -on-or-off
Kim Ludvigsen skrev:Hvis du ikke kan finde flytilstand, så er det næppe den, der driller.
Hvad sker der, når du prøver at gå på nettet? Prøv at forklare detaljeret, og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.
Fortæl også, om du oplever problemet i alle programmer, eller om det kun er nogle programmer, der har problemer med at komme på nettet. Altså, om du oplever problemet i både Internet Explorer, Edge og Chrome.
bossen skrev:Kim Ludvigsen skrev:Hvis du ikke kan finde flytilstand, så er det næppe den, der driller.
Hvad sker der, når du prøver at gå på nettet? Prøv at forklare detaljeret, og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.
Fortæl også, om du oplever problemet i alle programmer, eller om det kun er nogle programmer, der har problemer med at komme på nettet. Altså, om du oplever problemet i både Internet Explorer, Edge og Chrome.
OK kikker på det
Kim Ludvigsen skrev:Lad være med at købe en ny computer bare for det. Det risikerer at være en meget lille ting, der driller. Jeg og andre herinde vil hellere end gerne hjælpe dig, du skal bare være bedre til at beskrive dine problemer, hvad du prøver, og hvad der så sker.
Prøvede du, om du kunne hente hjemmesider med Edge eller Internet Explorer? Hvis du kan det, så har du forbindelse til nettet.
Hvis du heller ikke kan hente hjemmesider med de to programmer, så kan du prøve at fejlsøge din internetforbindelse. Højreklik på ikonet for netforbindelse nede ved Windows-uret:
En menu åbnes, klik på "Foretag fejlfinding af problemer", så vil din Windows prøve at finde årsagen.
Hvis Windows ikke kan finde fejlen, så vend tilbage her, og fortæl, hvad du har prøvet, og hvad der skete. Gengiv eventuelle fejlmeddelelser. Fortæl også, om det tidligere har virket på computeren, og om du har tjekket, at netværkskablet sidder ordentligt fast i computeren og også i den anden ende.
Kim Ludvigsen skrev:De fleste stationære PC'er har ikke wi-fi, hvilket de skal have for at kunne benytte et trådløst internet. Har computeren ikke indbygget wi-fi, skal den bruge et kabel.
Prøv at forbinde computeren med et kabel til routeren, så er jeg overbevist om, at det vil virke.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster