Hej Kim! (Lige et kort svar til Kim: Tak for info om den forsvundne Danske forumside. Håber, det adviseres, når den er tilbage igen, den vil vi nødig undvære!)
Problemet: Har lige installeret ovennævnte ver. 102 af Thunderbird. Fik et chok, da jeg opdagede, at den (tilsyneladende?) er født med et total sort (med hvid skrift) tema. Jeg kan ikke komme af med det undtagen ved at bruge temaet: SYSTEM, men så kan de øverste 3 tema-linjer ikke udskiftes med personlige temaer, og hvis jeg prøver, skifter alt andet straks igen til S/H? Er det 'normalt' for ver. 102 eller er det kun mig, der er uheldig (WIN 10 PRO)?
I FUNKTIONER/TILFØJELSER OG TEMAER kan det sorte tema hverken slettes eller deaktiveres, så hvad pokker skal man gøre?
Måske kunne du/I foreslå at redigere i udvalgte linjer indeholdende THEME i FUNKTIONER/INDSTILLINGER/GENERELT/AVANCEREDE INDSTILLINGER? Når jeg søger dér, får jeg mange forslag med THEME, så jeg trænger til at finde den, der er ansvarlig for 'den sorte død'. Jeg er klar til at teste adskillige, men vil jo helst kun pille ved dem, der er sandsynlige syndere.
Forslag modtages med tak (og det bør efter min mening rapporteres til Mozilla som BUG, for det kan vel ikke være meningen, at man fremover mister noget af det bedste ved Thunderbird (det personlige præg), fordi Mozilla pludselig mener, at de ved bedst?)
mvh. mohafo
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0