Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express?
Jeg spørger, fordi jeg er sådan en hare og gerne vil afprøve Thunderbirds program, før jeg skipper OE helt.
Mvh
meretejo
meretejo skrev:Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express?
Kim Ludvigsen skrev:meretejo skrev:Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express„d ?A€a!…§Rá‹)$Jãc60@hu skal blot være opmærksom på, at mails som udgangspunkt kun hentes én gang. Henter du en mail ind i Thunderbird, bliver den ikke senere hentet i Outlook Express og omvendt. Det er dog muligt at ændre i programmernes indstillinger, så mails kan hentes i dem begge.
For Thunderbirds vedkommende kan du følge denne vejledning:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... verindstil
Læs ned til afsnittet, der begynder med "Bemærk".
Jeg har ikke lige en Outlook Express inden for rækkevidde, men det er muligt at lave en lignende opsætning i den.
Jan Krag skrev:Hej
Ja Mozilla's server er nede i øjeblikket, så der ingen der kan komme ind der, det er ikke en fejl hos dig.
meretejo skrev:Jan Krag skrev:Hej
Ja Mozilla's server er nede i øjeblikket, så der ingen der kan komme ind der, det er ikke en fejl hos dig.
--------------------------------
Tak for svar Jan, det er en lettelse at høre, man tror næsten altid, det er en selv, der har lavet en eller anden fejl.
mvhmeretejo
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster