Sende/modtagefejl i Outlook Express

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Sende/modtagefejl i Outlook Express

Indlægaf Stig Bang-Mortensen » ons jun 03, 2009 21:34

Forleden holdt mit Outlook Express op med at kunne modtage og sende mails. Det kan stadig modtage newsgroup-indlæg, men ikke afsende dem. W2k 5.00.2195 sp4

Når jeg klikker på send/modtag er dialogboksen for send/modtag kun synlig i et splitsekund. Når jeg forsøger at sende newsindlæg eller mails kommer meddelelsen " Meddelelsen kunne ikke sendes. Der er opstået en fejl."

Har nogen en ide om hvad det kan være?

mvh
Stig Bang-Mortensen
Stig Bang-Mortensen

Re: Sende/modtagefejl i Outlook Express

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jun 03, 2009 22:53

Stig Bang-Mortensen skrev:" Meddelelsen kunne ikke sendes. Der er opstået en fejl."

Er det det eneste, der står i fejlmeddelelsen? Får du nogen fejlmeddelelse, når du forsøger at hente mails?

Så vidt jeg husker, kan man klikke for flere oplysninger i overførselsboksen, når en overførsel mislykkes.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tirs jun 09, 2009 9:30

Kim Ludvigsen skrev:
Stig Bang-Mortensen skrev:" Meddelelsen kunne ikke sendes. Der er opstået en fejl."

Er det det eneste, der står i fejlmeddelelsen? Får du nogen fejlmeddelelse, når du forsøger at hente mails?

Så vidt jeg husker, kan man klikke for flere oplysninger i overførselsboksen, når en overførsel mislykkes.

Det er det besynderlige. Der sker det jeg har beskrevet. Jeg forestiller mig at det er en registreringsbasefejl.

Det er netop ikke overførselsboksen der bliver vist, men en simpel dialogboks jeg kan klikke OK på. Jeg kan sende et skærmdump.

mvh
Stig Bang-Mortensen
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jun 09, 2009 11:06

Jeg er desværre blank med hensyn til, hvad der kan forårsage fejlen. Og et skærmbillede hjælper nok ikke meget, hvis der ikke står nogen fejlmeddelelse i dialogboksen.

Jeg må indrømme, at min erfaring med Outlook Express er meget begrænset, men så vidt jeg husker, så skulle man vist kunne vælge at få overførselsboksen vist altid, altså så den ikke lukkes automatisk efter en overførsel. Hvis det er tilfældet, kan man måske finde flere oplysninger der, om hvad der sker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Zika » tirs jun 09, 2009 12:42

Hej

Jeg har samme problem, har stået på de sidste dage, har fosøgt at spørge i nyhedsgruppen, men jeg kan ikke se at de kommer frem i gruppen.

Hilsen
T
Zika

Indlægaf Gæst » tirs jun 09, 2009 13:27

Zika skrev:Hej

Jeg har samme problem, har stået på de sidste dage, har fosøgt at spørge i nyhedsgruppen, men jeg kan ikke se at de kommer frem i gruppen.

Hilsen
T

Hvad hedder gruppen?

mvh
Stig Bang-Mortensen
Gæst

Indlægaf Jan Krag » tirs jun 09, 2009 18:56

Hej
Jeg prøvede lige, at åbne min Outlook Express, den er jo indbygget i Windows XP, den er fra 2004 - og opdateret derfra, måske lidt som IE 6
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf Stig Bang-Mortensen » lør jun 13, 2009 11:20

Nu fik jeg løst det.

Jeg tømte og slettede alt, så der kun var de fire tomme grundmapper tilbage, indbakke, udbakke, sendt post og slettet post.

Der efter kørte det fint. Jeg har en mistanke, om at jeg har modtaget en befængt mail fornylig.

mvh
Stig Bang-Mortensen
Stig Bang-Mortensen

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne