Thunderbird kan ikke starte

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Thunderbird kan ikke starte

Indlægaf jkj » ons jan 19, 2011 8:45

Hej
Jeg har her til morgen fået et stort problem med min Thunderbird idet jeg ikke kan åbne den.

Når jeg går ind i programmer, har jeg tre muligheder for at vælge programmet en almindelig, en i fejlsikker tilstand og en standard tilstand. Uanset hvilken en af dem jeg vælger viser skærmen et timeglas i ca. 5 sekunder hvorefter der ikke sker mere.

De seneste dage har jeg fået en meddelelse om at jeg mangler at godkende et certifikat, men da der ikke vises nogen henvisning til programmer jeg har på min PC'er har jeg hver gang slettet den. Kan det være derfor?

Inden jeg lukkede for pc'eren i aftes virkede mailprogrammet perfekt.

Jeg køre Vista.

Hilsen
JKJ
jkj

Re: Thunderbird kan ikke starte

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 19, 2011 17:10

Prøv allerførst at sikre dig, at Thunderbird ikke allerede kører, selvom du ikke får vist et vindue. Du kan bruge fanen Processer i Windows jobliste til at tjekke. Hvis du ikke har styr på den slags,så kan du genstarte computeren.

Prøv så at starte Thunderbird i standardtilstand eller fejlsikker tilstand - der er ikke forskel på de to. Hvis du stadig ikke kan starte, så vend tilbage her. Hvis du kan starte Thunderbird, er det sikkert en udvidelse, der har forhindret starten. Læs mere på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... femode.php
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne